Czy książką można się bawić? Tak, tak! Oto stworzona do zabawy książka aktywizująca, która zaskakuje każdą kolejną stroną. Historyjki angażują dziecko i zachęcają je do różnorodnych aktywności, m.in. potrząsania, macania, dmuchania, obracania, naciskania. Co się wydarzy, gdy potrząśniemy jabłonką, połaskoczemy potworka lub naciśniemy czerwony przycisk? W jaki sposób pomożemy przemoczonemu kotu? A czego potrzebować będzie rodzina zająców? Dołączcie do zabawy i sprawdźcie sami! Książka wspiera rozwój mowy i kreatywność. Dziecko chętnie inicjuje "zabawę w czytanie", a wchodzenie w relację z bohaterami daje mu satysfakcję i poczucie sprawności.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Celem pierwszej ksiązki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w śwait programowania poprzez przybliżenie podstawowych pojęć. Używając języka stworzonego spaecjalnie dla Nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Tytuł oryginału: "Coding for kids - create your own animated stories with scratch ". "Projektuj i animuj swoje gry w scratchu " Tytuł okładkowy: "Zaprogramuj animacje ze scratchem ".
POZ/ODP:
projekty scartcha Coder Kids ; ilustracje i projekt graficzny Valentina Figus ; [przekład Ksenia Zawanowska].
Celem drugiej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania animacji.Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier.Wewnątrz znajdziecie:- sposoby na animowanie gier Scratcha,- linki pozwalające ściągać grafiki do tworzenia gier.
UWAGI:
Tytuł oryginału: "Coding for kids - create your own animated stories with scratch," 2017 Tytuł okładkowy: Zaprogramuj animacje ze scratchem
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępne są 2 egzemplarze. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Zacznij programować już dziś!To kolejne wydanie książki, która zachwyciła tysiące dzieci i rodziców!Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Przekonajcie się o tym wraz z dziećmi - dzięki tej wyjątkowej książce! Zaprezentowane w niej treści i zadania powstały na bazie kilkuletnich doświadczeń zebranych podczas zajęć dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej.Choć to przewodnik przeznaczony dla dzieci, może być również świetną pomocą dydaktyczną dla dorosłych towarzyszących swoim pociechom w nauce oraz osób, które po prostu chcą poznać podstawy programowania komputerowego. Łatwo, szybko i praktycznie - właśnie tak nauczycie się programować z tą książką!• Prosty i przyjemny w nauce edytor graficzny.• Efektywna nauka przez zabawę w świecie Minecrafta.• Wsparcie w zrozumieniu różnych języków programowania.• Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych.• Przydatna wiedza matematyczna.• Zadania z rozwiązaniami.• Zostań programistą i specjalistą od Minecrafta!
PRZEZNACZ.:
Dla dzieci w wieku 8 lat oraz dla dzieci starszych i dla dorosłych rozpoczynających przygodę infotmatyczną.
UWAGI:
Na okładce: Seria Komputrilo Edu.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Stolica Mazur wiosną 1900 roku nie jest już najbardziej sielankowym miejscem w Cesarstwie Niemieckim. Znienacka zawisło nad nią widmo antyżydowskich pogromów, wielkiej zarazy i terrorystycznych ataków. Co łączy eleganckie damy uprawiające pokątnie hazard oraz radykałów z Klubu Dobrego Porządku? Co jest prawdziwsze: obrazy zabójców utrwalone w oczach ofiar, paschalne mordy rytualne, wróżby z kart, zwierciadła niszczących promieni czy zbrodnicze ciągoty poważanych mieszczan? To układanka trudniejsza niż wzór pruskiego muru. Czy doświadczony lekarz sądowy doktor Kilemann sobie z nią poradzi?
DOSTĘPNOŚĆ:
Została wypożyczona Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Nr karty: 000078 od dnia:2024-04-02 Przetrzymana, termin minął: 2024-05-02
Dziewiąty tom pełnej mądrego humoru opowieści o dziewczynce Fibi, której najbliższą przyjaciółką jest jednorożcowa piękność Marigold Niebiańskie Chrapy. Towarzyszymy naszym bohaterkom podczas gier i zabaw, wspólnego komponowania piosenek i rywalizacji na portale informacyjne, a także w trakcie wizyty na obozie dla jednorożców.
UWAGI:
Rok wydania na podstawie strony internetowej księgarni gildia.pl.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Opowieść o Julku - niezłym ziółku. O budowaniu bardzo skomplikowanych, do niczego niesłużących maszyn i urządzeń. O hodowli zaskrońców w pudełku, zaklinaniu kamieni i... nieudanym wysadzeniu w powietrze pewnej łódzkiej kamienicy. To właśnie dzięki wielu swoim pasjom Julek został poetą. Rany Julek! to napisana ze swadą historia dzieciństwa Juliana Tuwima. Znajdziecie tu wiele historii z jego życia poprzeplatanych wierszami i żartami. A wszystkie tak barwne i wybuchowe jak mikstury chemiczne małego Juliana.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Podróż dookoła świata trwa dalej. Z Nowej Zelandii na "najbardziej samotną i najbardziej tajemniczą" wyspę świata - Wyspę Wielkanocną. Spełnia się marzenie Autorki wypowiedziane w książce "Pół świata z plecakiem i mężem" - żeby zobaczyć posąg moai na własne oczy, żeby go "dotknąć, poczuć, powąchać, obejść dookoła, obtańcować i uściskać". Teraz ma okazję uściskać dziesiątki takich posągów. Z wyspy na stały ląd, czyli do Chile. Jazda na południe, po której Autorka dochodzi do wniosku, że. rosyjskie pociągi są lepsze od południowoamerykańskich autobusów. Zimna Patagonia - pampa, lodowce, zatykające dech w piersiach skalne iglice. Koniec świata, czyli Ziemia Ognista. Dalej się nie da, więc z powrotem na północ. Paragwaj i wodospady Iguazú. Boliwia - solnisko Salar de Uyuní, najwyżej położony stadion na świecie, doświadczenie na własnej skórze, co to takiego soroche. Jezioro Titicaca i pływające trzcinowe wyspy Uros. Peru i obowiązkowe Machu Picchu. Plantacje bananów w Ekwadorze, starówka w Quito, wreszcie powrót do Polski. Ale że pozostał niedosyt Ameryki, to przy najbliższej okazji - do Meksyku i na Kubę. A dokąd następnym razem?
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Zostań bohaterem, stwórz własną przygodę i uchroń rzekę przed trucizną!Czy jesteś gotów na niesamowitą przygodę, w której sprawdzisz swoją inteligencję, rozwiązując skomplikowane zagadki i przechodząc nieoczekiwane zwroty akcji? Jeśli tak, ta książka jest dla Ciebie!Rwąca rzeka nie jest zwyczajną książką - jej stron nie czyta się po kolei, lecz wraz z rozwojem wydarzeń skacze się po stronach do przodu i tyłu. Jeśli się zgubisz, historia sama naprowadzi Cię na właściwy szlak.W tej książce napotkasz kwestie dotyczące rzek i związanych z nimi zjawisk. Aby je rozstrzygnąć, będziesz potrzebować wiedzy geograficznej. Do pomocy na końcu książki znajdziesz słowniczek przydatnych pojęć. .
PRZEZNACZ.:
Wiek 6+.
UWAGI:
Na okł. podtyt. : Zostań bohaterem! Stwórz własną przygodę i uchroń rzekę przed trucizną!
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni